جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
امام

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه هیچ کس نمی‌داند چه کسی فردا رئیس جمهور است، گفت: رئیس جمهور آینده وابسته به اراده مردم است و این یعنی انتخاب مردم تأثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دور دوم، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تلاش اصحاب رسانه برای انعکاس این اتفاق بزرگ قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی‌داند چه کسی فردا رئیس جمهور است، گفت: رئیس جمهور آینده وابسته به اراده مردم است و این یعنی انتخاب مردم تأثیر گذار است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در طول دوره‌های قبل رویکردها و عملکردها متفاوت بوده است، ابراز کرد: امروز نیز انتخاب هر رویکرد در آینده کشور تأثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: امروز این فرصت وجود دارد تا بنا بر تصمیمی که گرفته‌ایم، کسی که رویکرد درست‌تری برای حل مشکلات را دارد انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکههمه باید در این عرصه ورود کنیم، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با حضور حداکثری، امیدواریم این دوره انتخابات پر شورتری را تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده بداند که از فردا فرصت برای عمل کردن به وعده‌ها است، یادآور شد: در عمل به وعده‌ها وقفه‌ای نباید ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تصریح کرد: منتخب مردم، مراقب اعتمادی که مردم به او کرده‌اند باشد و برای حل مشکلات با تمام توان تلاش کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha